Hey!

Jag får så mycket kommentarer och mejl att svara på så jag hinner inte blogga. Men så är det väl att vara kändis, I know you love me!


haha, nej förlåt jag ska ge mig. Jag har bara inte någon inspiration till att blogga och  så jobbar en helt del så jag hinner inte med, dessutom är jag trött på min design (redan?!) så då tappar jag lusten ännu mer. Men nu ska vi se, vad har hänt sen jag senast skrev något...

... jag har fått mitt norska bankkort!
... jag har fått min lön! woho
... jag har bokat en resa till Göteborg!
... jag ska boka tid för piercing i Göteborg!
... jag åt dålig mat och blev en liten kräk-unge i två dagar!
... jag har haft familjen på besök och de hade mängder med mat med sig till mig så jag har ägnat stor del av min lediga tid till att ÄTA!
... jag har stått på knä i duschen med en hink och handtvättat mina skjortor till jobbet! (ingen som har en tvättmaskin till salu?)
... jag planerar att ta en sväng till London någon helg!


Nu ska jag vara duktigt och faktiskt svara på en kommentar som jag fick för flera veckor sen (jag skulle aldrig kunna bli en seriös bloggare, är för lat för det). Jag ska även klura på en ny design!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0