Är det fest eller?

Igår hade jag så otroligt kul att jag inte ens kan beskriva det med ord. Tack alla underbar vänner! Jag mår så bra här i Norgelandet p.g.a er, ni är guld värda.



Började stillsamt och bra, träffade mycket nytt folk.



Men ganska snart började jag och Nicole fula oss med kameran.









Finaste Tonje i mitten.



Teis och Nicole, ni är så jäkla bra mina vänner!



Teis, Nicole, jag och Thomas. Jäklar vad vi fyra röjde på Hydranten!





Jag och Erik tävlade om vem som var snabbast på att kissa, jag vann på något underligt vis. HAHA.





En av de sista bilderna, sen hoppade jag, Teis, Nicole och Thomas in i en taxi till Hydranten. Vi dansade fram till 02.30 så sjukt kul hade vi! Helt klart något som ska göras snart igen!

Nu ska jag sova för jag jobbar splittpass i morgon: 05.30-18.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0