Virrpanna.

Jag har så mycket tankar och funderingar att allt blir en enda gröt i huvudet. Satt ju halva natten och letade efter toppen + kjolen/ the dress men den har ju såklart inte kommit ut än, utan jag får säkert vänta tills i vår någon gång. Har även suttit och letat boende och jobb i London!!! ja, det är sant. Man skulle kunna säga att det är med på min lista över saker att göra innan jag dör...typ. Vill alla fall prova på det. Kanske får bli till nästa höst eller nästa vår. Har hittat lite bra sidor som jag sparat alla fall.

Senst jag var i London i februari 2007:



Var jag på konsert med bästis och träffade älskade Dave Williams!
(haha ja, det är faktiskt JAG till vänster...)



Steve drog till med en fin pose också.

Åh vilka minnen! London in my heart. Tur att jag och bästis åker dit samma datum (20/2-23/2) nu i februari 2010!


Kommentarer
Postat av: Rach

awe! Ja, men ja precis, det är också ngt jag vill testa. Det är det jag vill göra efter skolan hade jag tänkt :) Typ au pair eller något. Idk. För London är ju en bit bort men inte för långt xD. Om du har några tips får du gärna ge mig dom hahaha.

aaaaaaaaaaaaaaw på bilderna :''). Sötingar! och pusssssss på london i feb -10 <3.

2009-11-14 @ 16:17:34
URL: http://thechase.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0