Vi klarar det här.

Igår var jag ledig och passade på att följa med Nikolina en sväng till Sverige. Hon skulle hämta sitt pass i Arvika, så dit bar det iväg kl.09.00. Vi babblade på som bara den i bilen, var otroligt skönt att prata med någon som verkligen förstår och har varit med om liknande saker som en själv. Efter att passet var hämtat så åkte vi till Charlottenberg och åt svensk pizza! fy fan vad gott! har inte ätit pizza på flera månader. Sen drog vi runt i affärerna och jag fyndade ett par klackisar för 99:- och en t-shirt som jag slagit in och ska ge mig i present.

Otroligt bra dag och jag somnade tidigt för att orka vara på jobbet 04.30 imorse.

Åker hem till dalarna nästa onsdag och bokade därför biljetter till mig och min storebror till New Moon den 19/11 kl.23.59, blir en bra start på min födelsedag! Vi ska nog gå på filmen 2012 också.

Jobbelijobb imorgon igen.



Kommentarer
Postat av: Filippa

HAHAHA, du känner inte dom va? för då måste jag ta bort inlägget.. :D men har du tänk på hur dom är eller ?(: jag tycker ju lite synd om dom...:b

2009-11-11 @ 20:58:55
URL: http://flippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0