Last Christmas, I gave you my heart.

Det är fredag och 'helg' för de flesta idag, själv så missar jag det helt för jag jobbar. Det är Decmeber och jul snart och det missar jag helt? Jag har inte plcokat fram något som har med julen att göra, jag kommer troligtvis jobba hela julen. Jag har inte köpt en enda julklapp? jag hatar detta seriöst, jag har bara hittat julklappar jag tänker köpa till mig själv! hahahaha. Men idag kom jag och barndomsvännen Linda som också är i Norge på att, vi kan fira jul ihop eftersom hon också troligtvis jobbar hela julen! Vi får hoppas att det passar oss båda, så vi kan baka och kolla på kalle anka ihop. Hade varit lite kul att slippa sitta helt själv den 24.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0