I'm gonna get dressed for success!

Jag vill inte berätta om min dumma sova-för-länge-accident, men det blev ju bara värre när jag öppnade dörren och det är 20-30cm snö överallt, även på bilen...

Men idag har jag alla fall gjort lite nytta, kom ihåg att tanka bilen, handlade mat men glömde det viktigaste (flingor!), sen råkade lite annat följa med mig hem. Jag har dammsugit och satt uppp min enda ljusstake (har tydligen glömt allt julpynt hemma i Sverige), nu ska jag nog laga lite mat.

Kan berätta att jag inte får jobba den 24/12 eller den 25/12, kul Jul (nu var jag rolig va höhö). Funderar på att var liten-sur-flicka och ta ledigt några fler dagar och dra hem till Sverige. Jag vill ju jobba, kan de inte bara låta en gör det då?

Här är några saker som följde med mig hem idag (och ta det lugnt när ni ser andra bilden!):



Bredbent som en man, gulligt. Här är alla fall de skönaste byxorna jag köpt på länge! Snygga som bara den är de också (dock så ger inte bilden dem rättvisa, de ser mer ut som ett par byxor du har på dig när du vandrar eller går ut i skogen, men ja ni skulle se dem i verkligheten!)



Okej okej okej jag vet! det är samma modell på väskorna bara olika färger, men ta det lugnt. Jag har kikat på dessa väskor i flera månader och nu äntligen var de på REA!

Imorgon har jag bara en 5 timmars kurs på jobbet sen är det BEERCALL som gäller! Alltså öl i mängder med bra vänner! är inte livet för bra när man kan gå ut på en tisdag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0