You're my inspiration.

Har klickat runt på massa härliga bloggar och sugit i mig inspiration! WOW säger jag bara. Måste börja handla mer på second hand känner jag, billigt,skitsnyggt och unikt! För att dela med mig lite av lite inspiration så lägger jag upp lite bilder från fashiontoast.com.


De välkända skorna från Topshop I think?


Gillar skorna, gillar INTE pälsarna fy!


Sjuuuuk snyggt! Tur för mig att jag har en liknande klänning från Zara, och runda brillor från H&M
Så här ska jag klä mig i London.


Perfection. Tur för mig att jag har en liknande tröja bara kjolen som fattas.


Skaffade mig ett rött läppstift för någon månad sen, har inte vant mig vid det riktigt än men det kommer nog ska du se.

Nu ska jag leka nakna-kocken och skrapa ihop någonting med pasta, men ni kan ju njuta av dessa bilder medans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0