En julafton i Norge.

Jag är som sagt fast i Norge över jul, men jag överlever nog. Har alla fall blivit bjuden upp till den gulliga familjen som jag hyr lägenheten av, de kommer ha en salig blandning engelska, spanska, norska och svenska släktingar och en del småbarn i åldrarna 2-4 (så det blir nog fullrulle och jag kommer agera barnpassare).

Jag tittade nyss ut genom dörren och såg att det kommit 30-40cm snö till! Men det är ju bara mysig. Fast just nu har jag långt ifrån snö i mina tankar, jag håller nämligen på att letar skolor i utlandet (som jag brukar uppehålal mig med hehe) har hittat den perfekta skolan i Los Angeles! såklart, det är min stad som ni vet. När vi tog studenten så var det flera som skrev i mössa att jag kommer hamna i LA en dag, och jag är själv helt säker på att jag kommer bo där någon gång under mitt liv. Jag skulle helst vilja bo där när jag är mellan 20-23 år.
To be continued..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0