Beautiful day.

Två göteborgare, två värmländare och en dalkulla i en bil på road trip till Sverige. Det var vad vi ägnade våran dag till igår. Vi packade in oss i bilen och åkte till Charlottenberg.

Vi planerade att köpa julklappar och mat (några köpte även tobak och alkohol), men jag var otroligt snål med mina pengar. Köpte en julklapp som inte ens är rolig, men ett måste. Köpte inget onödigt till mig själv och det är ju bra.


suddigbild.com

Köpte:
2 skivor - U2 och en annan som julklapp (2 för 99:-)
2 filmer - Kalle och chokladfabriken och I hennes skor (2 för 99:-)
Tv-serie - The Hills season 1 (199:-)
Tidningar - Kerrang!, Sofies mode och ELLE
(Chipsen är faktiskt inte mina, köpte dem på beställning)
Topps, bomull,diskmedel och sånt där otroligt roligt att köpa köptes också.
Köpte mängder av lussebullar också! hehe.



Det bästa köpet, hittade den här ringen på en blogg för några dagar sen och blev lite kär. Nu är den min för 80 riksdaler.

Nu har jag ju massa att göra, se på film och läsa tidningar ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0