All I want for christmaaaaaaas...

Vilken tur att det är jul snart och att jag har varit snäll och duktig i år...







(gjorde ett kollage i photoshop men det sparades inte som jag ville och sen kunde jag inte öppna det igen?!)

Har en känsla av att de här sakerna kommer trilla ner i min brevlåda eftersom jag snart får lön och det är halvskatt i Norge i december! Även ett par boots från din sko ska jag nog kunna få hem.

Gnäll inte nu om ni inte får julklappar, ni önskar er ju inget! Fick inte ur något vettigt ur min lillebror idag när jag frågade honom om han önskade sig något, "jag vet inte" var hans svar.

Nu ska jag gå och hänga lite i badrummet, skulle helst slippa, men det är något som inte står rätt till i min kropp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0