Popcorn á la Albin.

Sitter och dricker natt-te och försöker förstå vad Elias skriver i smsen (han har varit på Etage (en krog i Falun), får sms som detta "Jag är dtjj..Fan vad snurrar (:".

Satt här och kom på att jag hade en sak att lägga till i kategorin "Dagens dummaste".

Igårkväll satt jag i soffan och kollade på Mumien med en sovandes pojkvän över mig, när det helt plötsligt började lukta bränt(!?). Ett tag trodde jag att TVn höll på att explodera eller något liknande. När lukten började oroa mig att det verkligen brann någonstans gick jag ut i hallen och såg en stol som stod under brandvarnaren, fast brandvarnaren satt inte kvar? Till höger i köket stod fönstret på vidgavel, till vänster i Albins rum stod fönstret på vidgavel. I köket låg påsen med popcorn framme. Efter att jag frågat vad Albin höll på med fick jag en fin förklaring att han aldrig hörde några popcorn "smälla till" (= han hörde aldrig NÄR DE BÖRJADE smälla i kastrullen eftersom han hade gått till sitt rum och satt sig vid datorn) och att det hade börja brunnit i kastrullen. Jaha men okej vad bra Albin. Heja heja. Jag ska säga åt popconen smälla hela huset nästa gång så de kan väcka dig i ditt dator-koma.

Nu ligger det svarta klumpar i slasken. Men när mamma kommer hem från Grekland så kommer hon hem till sina två barn som lever och en lägenhet som finns kvar alla fall.
Och läser du det här storebror så är du bästa broren alla fall! haha puss.


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

checka in dagens sötnos! vad tycker du? (: http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/hayden-christensen.html#comment

2009-08-23 @ 14:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0