Mord i sikte.

...Nästan alla fall. En viss person på banken ska alla fall få veta att hon lever. Usch vilken utskällning hon ska få, fy fan. Hon har bara gjort fel när hon "hjälpt" mig, och det har hänt förut också. Men nu gäller det en inbetalning till polisen för att jag skulle få papper som ska till dem i Norge. HON SKREV FEL JÄVLA PLUSGIRONUMMER! (har fått tillbaka ett utbetalningskort) för att få papprena skulle man betala in i förskott. Men nu så är ju papprena skickade men polisen har inte fått några pengar... ska ringa till dem och fråga om det löser sig genom att jag sätter in pengarna på RÄTT plusgirokonto idag, eller om jag måste börja om med alla papper.

Jag är så förbannad att jag inte vet vart jag ska ta vägen, fan!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men gud?! :S Såna människor borde inte få jobba på bank!! De jobbar för fan med folks ekonomi, de ska vara pålitliga och noga! Jösses.... Hoppas det ordnar sig.

2009-08-28 @ 11:17:22
URL: http://hannajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0