Min gamle vän.

Har varit och hämtat ut min gamle vän på nytt. Selexid 200mg. Fick lite panik när de på apoteket inte hittade något recept till mig. Det blev hissen upp till vårdcentralen och gnälla lite surt på dem så fixade det sig.

Nu ska jag göra klart allt på listan som mamma skrivit åt mig, har även en lista med det som ska med till Norge som ska plockas fram. Sen måste jag skriva en lista med mat som ska med, blir till att stohandla idag. Imorgon måste jag köpa laddare, kalender och ett block.

Jag tackar Isabelle för sovplatsen i Norge, kommer bli super!

Kommentarer
Postat av: Sara Andersson

Fin blogg!:)

2009-08-25 @ 19:26:07
URL: http://saramcbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0