Ingen panik, allt på en gång!

Åh nej känner att detta inlägg kommer bli ett sånt där ordbajsar-inlägg-med-massa-strunt-som-ingen-vill-läsa. Men jag har tråkigt och mycket i huvudet så here we go.

Hatar söndagar. Min pojkvän åker till Norge, jag tröstäter godis, känner mig ful, allmänt deppig, missar det jag vill(e) se på tv, borde städa och tvätta. Denna söndagen fylls även mitt huvud med ännu mer grejer som: hitta boende i Norge (gärna Jessheim), planera maten inför veckorna i Norge (vad ska jag äta? vad är lättast att ha med sig?), ska jag stanna över helgen i Norge? Hur löser jag allt om jag blir kvar i Norge direkt efter kursen?

Känns så här: Jag hittar en sovplats på någons balkong, köper med mig 50 paket biffnudlar, lever på ta-med-kaffe på flygplatsen, går kursen 8.00-16.00 måndag till fredag, är så trött av allt nytt så jag orkar inte åka hem utan sover hela helgen, kör hårt andra veckan, har förhoppningsvis hittat en cool person att dela lägenhet med, börjar jobba direkt och får leva på den packningen som jag hade för de 2 veckorna. Sen får resten lösa sig med tiden...

Den här veckan kommer vara stressig as hell. Inte nog med det så hörde jag en liten fågel viska om en liten tripp till Värmland som ska ske mitt i den här veckan! och jag ska passa min lillebror till helgen.

Nej, tillbaka till min lugnande medicin: cheez ballz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0